Naše moderní multifunkční konferenční prostory, poloha hotelu uprostřed republiky a výborná dostupnost z dálnice D1 přímo vybízejí k tomu, abyste svou příští konferenci uspořádali u nás. Pohostit můžeme také různá zasedání, valné hromady, kongresy nebo akce spojené s představením vašich nových produktů.
Variabilita prostor
Náš multifunkční konferenční sál dostal v roce 2014 kompletně nový kabát a přizpůsobí se jakékoliv velikosti vaší akce.
Pro velké akce nabízí sál místo pro 250 osob v uspořádání třída a 400 osob v divadelním uspořádání. Menší akce využijí rozdělení prostoru velkého sálu na až 5 učeben o kapacitě 30 až 50 osob. Jednotlivé učebny mohou být díky kvalitnímu odhlučnění a vlastní přístupové cestě využity souběžně pro více akcí.
Veškeré konferenční prostory jsou bezbariérově přístupné.
Moderní vybavení a kvalitní služby
Konferenční sál je pro maximální komfort účastníků klimatizován a vybaven elektricky ovládanými žaluziemi. Mezi základní vybavení patří bezdrátový internet, vestavěné dataprojektory a promítací plátna, flipcharty a kvalitní ozvučení pro řečníky.
Mimo konferenčních prostor a jejich vybavení je při pořádání takovýchto akcí neméně důležitý také nápojový a jídelní servis. Náš servis je na vysoké úrovni a rádi ho přizpůsobíme přesně vašim požadavkům. Připravíme vám například coffee breaky, raut, recepci, bufetové obědy či večeře nebo servírovaná jídla.
Máte dotaz k plánované akci? Obraťte se na našeho obchodního manažera Dominika Stahorského – mob. +420 739 220 156, e-mail dominik.stahorsky@hotelatom.cz